3 Ağustos 2013 Cumartesi

Bugün blogta ilk yazım...

Bugün blogta ilk yazım...
Hayatın gerçekçi yönlerini görmek gerek ama güzel yönlerini de atlamadan.

Bugün blogta ilk yazım. Blog yazarlarıyla tanışmak için ilk yazımı blog kategorisinde yazmaya karar verdim. Profilimde tanıttığım gibi Boğaziçi Üniversitesi Bilgisayar Mühendisliği bölümünden mezunum. Sanat, teknoloji, bilim, din, tarih konularında araştırma yapmayı, öğrendiklerimi diğer blog yazarlarıyla paylaşmayı istiyorum ve aramızda güzel bir fikir alışverişi olacağına inanıyorum. Özellikle antik çağlarda yazılan eserlere, kitaplara, el yazmalarına ilgim var. Eski dönemde yapılan tablolara da hayranım. Beğendiğim tabloları da galeri bölümünde sizlerle paylaşmak istiyorum. Milliyet blog’un kaliteli bir yazar ortamına sahip olduğunu görüyorum. Her yazılan blogun, emek verildiği için, zaman ayrıldığı için, mutlaka karşısındakine bir fayda getirmesi gerektiğine inanıyorum. Önemli olan kelimelerin samimiyetle kağıda dökülmesi, dürüstçe ve özgürce dile getirilmesi, herkesin fikirlerini karşılıklı saygı çerçevesinde paylaşması olduğunu düşünüyorum. Herkese saygılarımı sunuyor, mutlaka benim blog sayfama da bekliyorum. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder