31 Ağustos 2014 Pazar

PKK lideri Öcalan kendisini yarı Tanrı olarak ilan etmiş!


PKK lideri Öcalan kendisini yarı Tanrı olarak ilan etmiş!
PKK şu anda iyice şımarmış durumda, hiç bir şekilde taviz vermemek gerek.

Devletimizin bazı ileri gelenleri Öcalan’ı aklama gayreti içindeler. Televizyonlara çıkıp “Öcalan bizden biri, aslında dindar bir insan, namazında..” diyerek Öcalan’ı dindar ve temiz bir Müslüman evladı olarak göstermeye çalışıyorlar. Sanki dağa kaçırdıkları binlerce genci Marksist,Leninist eğitimle azılı bir katile dönüştüren Öcalan değilmiş gibi, sanki 40.000 Türk askerinin katili Öcalan değilmiş gibi...
Tabii ki Türk halkı Öcalan’ın masum gösterilme çabalarını yutmuyor. Öcalan’ın denize nazır bir eve çıkarılması için zemin hazırlama çabası içinde olanlar da hiç zahmet etmesinler. Öcalan’ın hapisten çıkması mümkün değil. Öcalan bırakılırsa o zaman hapisteki tüm katillerin bırakılması gerek. Türk milletinin vicdanı Öcalan’ın hapisten çıkarılmasına asla müsade etmez. Bölücübaşı Öcalan’ın dinimizle ilgili söylediği ifadeler şöyle (Allah’ı ve dinimizi tenzih ederim) :
• Lise dönemlerinde büyük felsefi bunalım yaşadım. Tanrı ile savaşı verdim, BU SAVAŞTAN BAŞARI İLE ÇIKTIKTAN SONRA YARI TANRI OLDUM. 
• BİZİM DİN İLE İLİŞKİMİZ YOK. HALKIMIZ TANRI’DAN, İDEOLOJİDEN KOPMALIDIR. Ben çok uğraştım sonunda TANRIDAN KOPTUM. TANRIYI AŞTIM. Böylece Abdullah Öcalan olabildim. İSLAM KADINIMIZA BİR ŞEY VERMEMİŞTİR. BUNUN YERİNE SOSYALİST AHLAKI KOYACAĞIZ.
• Allah bir nevi ORTAÇAĞIN FEODAL MANİFESTOSUDUR, temel yasası ve bildirgesidir.
• Namazın kendisi de genel anlamda bir TİYATRODUR.
• Tek tanrılı din ideolojileri, baştan sona siyaset ideolojileridir. Dini söylem, Allah, peygamber ve melek gibi kavramlar DÖNEMİN SİYASİ LİTERATÜRÜDÜR.
• “Tarih içindeki gelişimine baktığımızda, ALLAH tapımıyla birliğe ve güce ulaşılmak istendiği çok açık görülmektedir. Öyle SEVGİLİ KULUN CENNETE GİTMESİ GİBİ KAVRAMLAR, İŞİN FANTEZİ KISMIDIR, EDEBİ KISMIDIR.”

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder