25 Eylül 2013 Çarşamba

Bir sen gelmedin…


Bir sen gelmedin…
Hz. Mehdi’ye duyulan özlem adeta çığ gibi büyüyor, bu derin sevgi ve muhabbet şiirlere, şarkılara ne kadar da güzel yansıyor. Yeni biryazı dizisi hazırlamaya karar verdim. Hz. Mehdi için yazılan harika şiirleri sizlerle paylaşacağım. Hz. Mehdi’nin zuhuru, geliş alametlerinin gerçekleştiği, tüm dünyayı tek din olan İslam’a döndüreceği her yerde konuşuluyor ve insanlar kendilerini içinde bulundukları zulümden kurtaracak olan Hz. Mehdi’yi hasretle bekliyorlar. İşte Hz. Mehdi için yazılan güzel şiirlerden biri…



Bir Sen Gelmedin…
Bir gün daha geçti sevgili,
Şems, gün boyunca seni bekledi durdu
Sen gelmedin.
Ve devretti nöbeti Ay’a
Ağlaya ağlaya…
Bir mevsim daha geldi, geçti.
Bahar, usulca yaza bıraktı yerini.
Martılar bile döndü seferinden,
Dünya döndü,
Döndü durdu…
Bir sen dönmedin sevgili…
Dualar ettim sen gel, diye
Islandı mendiller senin hasretinle.
Tespihlerde, zikirlerde sen vardın,
Senin aşkına ben şeydaydım.
Gel artık bitsin bu intizar diye yalvardım.
Bahar geldi
Kışlar geçti.
Sen gelmedin
Sevgili…
Sevgili;
Kışlar zemheri, üşüyoruz,
Gel ısıt.
Yazlar cehennem,
Yanıyoruz.
Serinlet…
Meftunun oldum,
Seni bekledim günlerce.
Her Cuma’ya ümitle açtım  gözlerimi,
Belki ferecin muştusu gelir diye…
Ama gelmedi ..,
Aradım seni sevgili;
Mina’da Arafat’ta
Siyah emmameli seyitlerin gözlerine sen diye baktım.
Bir işaret, bir tebessüm bekledim.
Heyhat ! nafileydi bekleyişim..
Sen gülmedin…
Gel sevgili…
Ben günahkâr,
Ben çürüm deryasında boğulan,
Ben zavallı,
Ben aciz,
Nefsinden kaçmaktan yorulan.
Sen nefes,
Sen ışıksın, susun,
Sen umut bağlanılan
Ey sevgili!!
Ne olur gel artık
Tut ellerimi
Kurtar beni…
Arzu Çetinkaya

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder