25 Eylül 2013 Çarşamba

Yanlızbaşına yürürken dedim ki: “Allah’ım seni çok seviyorum...”


Yanlızbaşına yürürken dedim ki: “Allah’ım seni çok seviyorum...”
İnsan hiçbir zaman yanlız değildir, Allah daima onun yanındadır, daima dostudur.

Dedim: Çok yalnızım.
Dedin: Ben ki sana çok yakınım. Bakara-186
Dedim: Evet biliyorum sen bana yakınsın ama ben senden uzağım, keşke ben de sana yakın olabilseydim.

Dedin: Rabbini sabah akşam, yüksek olmayan bir sesle, kendi kendine, ürpertiyle, yalvara yalvara ve için için zikret. Araf-205
Birden: 'İlahım ve Rabbim benim senden başka kimim var' dedim.
Sen de: 'Allah kuluna yetmez mi?'Zümer Suresi-36 dedin.
Dedim: Sen ki beni bu kadar çok seviyorsun ve bana karşı bu kadar
iyisin ben ne yapabilirim?
Dedin: Ey inananlar! Allah'ı çokça zikredin. Ve O'nu sabah-akşam tesbih edin. Sizi karanlıklardan aydınlığa çıkarmak için üzerinize rahmetini gönderen Odur. Melekleri de size istiğfar eder. Allah, müminlere karşı çok merhametlidir. Ahzap Suresi-41/43.
Kendi kendime dedim: Allah'ım seni çok seviyorum...
Tüm dünya beni sevmesin ama yalnızca Allah sevsin, O bana yeter. Tüm dünya benim karşımda olsun ama yalnızca Allah yanımda olsun, O bana yeter. Ne malım, ne mülküm, hiçbirşeyim olmasın, yanlızca Allah’ın rızasını kazanarak yaşayayım, O bana yeter. Cennete razı olmuş kullarından biri olarak gireyim, o bana yeter. Cennette O’nun sözlü selamını duyayım, muhteşem cemalini heyecanla görmeye koşayım, O bana yeter...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder