25 Eylül 2013 Çarşamba

Hz. Mehdi’ye olan özlem şiirlerde: Bitmeyen sevdam


Hz. Mehdi’ye olan özlem şiirlerde: Bitmeyen sevdam
Hz. Mehdi insanlara gerçek sevginin nasıl olacağını öğretecek, Allah aşkıyla da çok sevilecek.

Bugün sizlerle Hz. Mehdi’ye duyulan özlemin nasıl şiirlere yansıdığını paylaşmak istiyorum. Hz. Mehdi’ye duyulan derin sevgi, aşk ve özlem o kadar çok şiire yansımış ki... Sonunda insanlar bu yüzyılda yıllardır hasretle bekledikleri Hz. Mehdi’ye kavuşacaklar. Ona sarılıp özlem giderecekler. Gerçek sevgiyi, şefkati onunla tadacaklar, gerçek Allah aşkını onunla görecekler. Hz. Mehdi için yazılan şiirleri sizlerle vakit buldukça paylaşacağım. Böylece insanların bu  mübarek insanı nasıl şevkle beklediklerine hep birlikte şahit olacağız.
Bitmeyen Sevdam...
Bu şiir senin için, güzel sevgilim
Bu alemi movla can, sensiz neylerim
Cemalinin karşısında, soldu güllerim
Bitmeyen sevdam, her şeyimsin sen

Kalbime bir ateş, düşünce baktım
Aşkının olmadığı, her şeyi yaktım
Sana olan aşkımla, nefsimden kaçtım
Bitmeyen sevdam, her şeyimsin sen

Umudum, hayalim, her şeyim sensin
Sizler değil sözümü, mevlam beğensin
Alemde her şeyden, daha güzelsin
Bitmeyen sevdam, her şeyimsin sen

Kalp yanık, kalem kırık, kağıt pare
Kurban olurum ben, o güzel yare
Götürseler kıyamette, benide nare
Bitmeyen sevdam, her şeyimsin sen

Sevimlisin benim için, her şeyden fazla
Kapından da kovsan, ayrılmam asla
Gözlerimde yaş, gönlümde yasla
Bitmeyen sevdam, her şeyimsin sen

Zehra güllerinin, tek gonca gülü
Seslenen gönüllere, şeyda bülbülü
Bulunmaz alemlerde, aşkının türü
Bitmeyen sevdam, her şeyimsin sen

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder