2 Eylül 2013 Pazartesi

Neden blogta her gün Hz. Mehdi’den bahsediyorum?

Neden blogta her gün Hz. Mehdi’den bahsediyorum?
Bu yazımı özellikle blog kategorisine koymak istedim, çünkü her gün blog yazarları arkadaşlarımla birçok konuda yazılarımı paylaşıyorum. Bilimsel gelişmelerden, sağlık konularından, hepimizde hayranlık uyandıran hayvanlar aleminden, Kuran mucizelerinden bahsediyorum. Bütün bu konuların hepsi bir yana her gün mutlaka Hz. Mehdi’den bahsetmeye, sizlerle bildiklerimi paylaşmaya çalışıyorum. Peki neden acaba bu blog yazarı her gün Hz. Mehdi’den bahsediyor diye düşündünüz mü hiç?
Her gün Hz. Mehdi’nin fiziksel özelliklerinden, İslam’ı tekrar dünyaya nasıl hakim edeceğinden, peygamberimizin bu mübarek kişiyle ilgili hadislerinden bahsediyorum, çünkü Hz. Mehdi’nin bu yüzyılda gelmiş olması bu dünyada yaşanan tüm olaylardan daha önemli. Çünkü her olay bir şekilde gelip Hz. Mehdi’ye bağlanıyor. Bir bakıyorsunuz Irak işgal edilmiş, bir bakıyorsunuz Filistin işgal edilmiş, Kabe’de baskın olmuş, Irak’da bir ordu kaybolmuş, depremler, kasırgalar, felaketler müthiş artmış, insanlar dini terk etmişler, Allah’ı unutmuşlar, zina, fuhuş, kumara saplanmışlar, kardeş kardeşi vurur olmuş, insanların kalbinde sevgi kalmamış. Sonra bir daha bakıyorsunuz ve görüyorsunuz ki bunların hepsi Hz. Mehdi’nin geliş alametleri. Hepsini peygamberimiz detaylı olarak anlatmış. İşte bu noktada Hz. Mehdi’nin, Hz. İsa’nın ve Hz. Hızır’ın tüm dünyayı yönlendirdiğini anlıyorsunuz.
Çok kısa bir süre sonra bir bakacağız Hz. Mehdi kutsal emanetlerle İstanbul’dan çıkmış, Hz. İsa ile buluşmuş, ikisi birlikte tüm dünyaya kıyametten önce son kez İslam’ı hakim etmişler. Bir bakacağız, Hz. Mehdi tam peygamberimizin tarif ettiği gibi, geniş omuzlu, siyah saçlı, yeşil gözlü, kavisli kaşlı, beyaz tenli, orta boylu, kırk yaşlarında yiğit ve çok güzel, aslan gibi bir delikanlı olarak karşımıza çıkmış. Onu tüm heybetiyle gördüğümüzde “peygamberimiz ne kadar da detaylı, ne kadar da güzel anlatmış” diyeceğiz. Bu dünyada gördüğünüz tüm insanlar, işyerindeki arkadaşlarınız, aileniz, eşiniz, çocuklarınız büyük bir sevgiyle Hz. Mehdi’nin çevresinde toplanacaklar. Ona karşı müthiş bir muhabbet duyacaklar. Sonra Hz. Mehdi’nin tüm dünyaya nasıl gerçek bir adalet, nasıl büyük bir bereket getirdiğine şahit olacağız. Kıyametten önce çok muhteşem zenginliklerle dolu bir altınçağ yaşayacağız.
İşte bütün bu gerçekleri sizlerle durmadan, her gün paylaşıyorum, her gün detaylarıyla Hz. Mehdi’yi anlatıyorum. Bu dünyada yaşayan herkes Hz. Mehdi çağında olduğumuzu, bizleri çok güzel günlerin beklediğini bilsin istiyorum. Yazılarımı okuyan kişiler birkaç yıl gibi kısa bir süre sonra söylediklerimin doğru olduğunu anlayacaklar ve “bir blog yazarı bunları bize anlatmıştı” diyecekler.
“Onun (Hz. Mehdi (a.s.)’ın) zamanı ulaştığında, ... İNSANLAR SON BAHARIN BULUT PARÇALARI GİBİ ONUN ETRAFINA TOPLANIR.” (Nech-ül Belağa İlginç Sözler 1)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder