22 Nisan 2014 Salı

Büyük kurtarıcı Hz. Mehdi’nin dış görünüşü nasıl olacak -6


Büyük kurtarıcı Hz. Mehdi’nin dış görünüşü nasıl olacak -6
Hz. Mehdi tüm dünyayı hak din olan İslam'a döndürecek.

“Deccal’in ömrü 40 yıldır” diyor peygamberimiz. Tam kırk yıldır da Mehdiyet Deccal’in sistemiyle mücadele veriyor. Artık Hz. Mehdi’nin zuhuru çok yakın. Dünyada yaşanan tüm olaylar gelip Hz. Mehdi’ye kilitleniyor. Yaşanan depremler, seller, yanardağ patlamaları, ekonomik kriz, savaşlar, ölümler hep Mehdiyet denizini güçlendirir. Yaşanan her olay bir hayır ve hikmet olarak Mehdiyet denizini yükseltir. Ve bu deniz tam olarak Allah’ın belirlediği vakitte dolar, sonrada Hz. Mehdi zuhur eder. İşte ben de Hz. Mehdi çıktığında samimi Müslümanların onu daha iyi tanıması için de peygamberimizin hadislerini anlatıyor, peygamberimizin Hz. Mehdi ile ilgili ne kadar detay verdiğini gözler önüne seriyorum.
Bugün de Hz. Mehdi’nin vücudundaki belirleyici izlerden bahsedelim:
VÜCUDUNDA, PEYGAMBERİMİZİNKİLERLE AYNI RENKTE OLAN İKİ BEN VARDIR:
Ebu Cafer, İmam Muhammed Bekir Hazretleri cetleri yoluyla, Ehli Beytin lideri, Hazretleri, Müminlerin Emiri'nin minberden söylediklerini nakletmiştir, "Ahir zamanda soyumdan bir kişi (Hz. Mehdi) çıkacak,... PEYGAMBERİN RENGİNDE İKİ ET BENİ BULUNACAK. O (Hz. Mehdi) yükselecek." (İmam Mehdi'nin Hayatı, Allame Bakır Şerif el- Kureyşi)
SAĞ BACAĞINDA SİYAH BİR İZ VARDIR:
(Mehdi’nin) SAĞ BACAĞINDA SİYAH BİR İZ VARDIR. (Şeyh Muhammed b.İbrahim-i Numani, Gaybet-i Numani, s. 251)
SAĞ BACAĞINDAKİ İZ BEDEN RENGİNDEN FARKLIDIR:
(Hz. Mehdi’nin)... sağ bacağında BEDEN RENGİNİN AKSİNE BİR İZ bulunmaktadır. (Mucem-ul Ehadis-i İmam Mehdi Cilt:4 s.154 ve Kemal-ud Din Cilt:2 s.376 ve Bihar, Cilt:52, s. 322)
SAĞ UYLUĞUNDA BİR BEN VARDIR:
Hazreti Ali, İmam Mehdi'den şu sözlerle bahseder: "... SAĞ UYLUĞUNDA BİR BEN VARDIR." (Yenabi-ül Mevedde, s. 423)
SIRTINDA BİR BEN VARDIR:
Ebu Basir der ki: İmam Muhammed Bakır veya Cafer-i Sadık şöyle buyurdu: "... İKİ KÜREK KEMİĞİNİN ARASINDA BİR BEN VARDIR...." (Şeyh Muhammed b.İbrahim-i Numani, Gaybet-i Numani s. 253)
SOL KÜREK KEMİĞİNİN ALT TARAFINDA YAPRAK ŞEKLİNDE BİR BEN VARDIR:
Ebu Basir der ki: İmam Muhammed Bakır veya Cafer-i Sadık şöyle buyurdu: "... SOL KÜREK KEMİĞİNİN SOL ALT TARAFINDA BİR YAPRAK VARDIR, tıpkı mersin yaprağı gibi." (Şeyh Muhammed b.İbrahim-i Numani, Gaybet-i Numani s. 253)
OMUZUNDA NÜBÜVVET MÜHRÜ VARDIR:
Mehdi’nin omuzunda PEYGAMBER EFENDİMİZDEKİ NÜBÜVVET MÜHRÜ bulunacaktır. (El-Kavlu Fi Muhtasarr Fi Alamatil Mehdiyy-il Muntazar, s.41)
Omuzunda PEYGAMBERİN NİŞANI vardır. (Kıyamet Alametleri, s.163)
ALNINDA İZ VARDIR:
Humran bin A'yân der ki: İmam Muhammed Bâkır'a: "... ALNINDA İZ VARDIR, yüzünde ise ben..." (Şeyh Muhammed b.İbrahim-i Numani, Gaybet-i Numani, s. 252-253)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder